پشتیبانی

کیفیت، جوهر هر سازمان است. امروزه سازمان های تولیدی یا خدماتی، میزان رضایت مشتری را به عنوان معیاری مهم برای سنجش کیفیت کار خود قلمداد می کنند و این روند همچنان درحال افزایش است. عوامل کیفیت خدمات، همچون وضعیت ارتباطی شرکتها و سازمانها با کاربران، نحوه پاسخ گویی تیم پشتیبانی، میزان کارایی عوامل فنی، سطح عملکرد محصولات، قابلیت دسترسی به خدمات از عوامل جذب مشتری و رضایتمندی اوست. بدون شک خدمات پشتیبانی، یکی از مراحل اصلی چرخه‌ی حیات محصولات و پل ارتباطی پایدار با مشتریان است. تلاشی است برای رفع مشکلات و ابهامات و ایجاد شرایط لازم برای استفاده‌ی بهینه ی محصول و در صورت لزوم ارایه راه حل ‌هایی برای بهسازی کیفیت خدمات و استفاده از امکانات نرم‌افزاری. گروه فناوری اطلاعات همفکران نیز همانند هر سازمانی موفقی، با پاسخ گویی به موقع، حل مشکلات در کوتاهترین زمان، بازدید دوره‎ای از محصولات مستقر و … سعی بر آن داشته تا با ایجاد ارزش پایدار برای مخاطبین و کاربران سیستم های خود، در حد توان فراتر از انتظارات او عمل کند.

مشتریان

ارتباط با ما



آدرس : کرمانشاه – میدان فردوسی-ساختمان اداری فردوسی-طبقه 5- واحد 9
کد پستی : 14356-67188
تلفن : 37216000 083
تلفن : 3148 083
فکس : 37104241 083
ایمیل : info@btelgroup.ir
ساعات کاری :
  • شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 تا 16
  • پنجشنبه از ساعت 8 تا 12


تلگرام انستاگرام لینک این آپارات
Copyright © 2018 www.btelgroup.ir All Rights Reserved

تمامی حقوق سایت متعلق به گروه بیتل بوده و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است